تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2

شرکت Focus Home Interactive به تازگی تریلری از این بازی منتشر کرد که شیوه‌های مبارزاتی را نشان می‌دهد.

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت Focus Home Interactive تریلر جدید را از بازی The Surge 2 منتشر کرده است که نشان می‌دهد در این بازی خشونت بسیار بالایی وجود دارد. این عنوان در سبک علمی تخیلی و اکشن ساخته شده و در دنیایی مدرن جریان خواهد داشت. تریلر جدید که از این بازی منتشر شده و  به طور کلی با تریلر‌های قدیمی‌تر آن تفاوت دارد و ظاهرا سازنده این عنوان با انتشار این تریلر فقط قصد دارد میزان خشونت موجود در بازی را نشان دهد.


بیشتر بخوانید: امکان استفاده از چند شخصیت مختلف در بازی Watch Dogs: Legion


در این تریلر هیچ چیز جدید درباره بازی اعلام نشده و فقط برخی از مبارزات خشن در آن وجود دارد که سازنده سعی کرده با قرار دادن موسیقی متن بسیار جذابی تاثیر تریلر را بر گیمر‌ها بالاتر ببرد. در اصل تمام این تریلر وابسته به موسیقی آن است که Sharon Van Etten آن را ساخته و گیمر بیشتر به موسیقی متن بازی جذب می‌شود تا به اتفاقات موجود در تریلر منتشر شده از بازی؛ اما تنها مورد جدیدی که در این تریلر وجود داشت امکان استفاده از اسلحه‌های دشمن است که پس از پایان مبارزه یا در حین مبارزه گیمر می‌تواند آن‌ها را به نفع خود مصادره کند.

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2

این عنوان که قرار است چند روز دیگر وارد بازار شود، دارای رقیبانی بسیار سر سخت مثل Gears 5 خواهد بود که انتظار نمی‌رود بتواند در کنار عناوین بزرگ موجود در بازار فروش بالایی داشته باشد و احتمالا شرکت Focus Home Interactive نیز امیدی به فروش بسیار بالای این عنوان نخواهد داشت. با این حال باید منتظر بود و دید که آیا گیمر‌ها از این عنوان استقبال خواهند کرد یا شرکت سازنده قرار است در پروژه The Surge 2 شکست بخورد. عنوان The Surge 2 قرار است در ۲۴ سپتامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی The Surge 2 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار