تغییرات بزرگی بر مراسم E3 سال آینده اعمال خواهد شد

به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد مراسم سال آینده E3 بجای تمرکز روی تولیدکنندگان، روی مصرف کنندگان تمرکز خواهد کرد.

تغییرات بزرگی بر مراسم E3 سال آینده اعمال خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم E3 بزرگ‌ترین مراسم عناوین رایانه‌ای است که هر ساله در کشور آمریکا برگزار می‌شود و تقریبا تمامی شرکت‌ها بزرگ بازی سازی در این مراسم برنامه کاری سال جاری و آینده خود را اعلام و تریلر یا گیم پلی عناوین در حال ساخت خود را نیز پخش می‌کنند. اما به تازگی اخباری منتشر شده که خبر از تغییر این نمایشگاه در سال آینده می‌دهد و ظاهرا قرار است این مراسم رسانه و تاثیرات آن تمرکز کند و به طور کلی به نمایشگاهی تجاری تبدیل شود.

به عبارت دیگر این نمایشگاه بزرگ قرار است بیشتر روی مصرف کنندگان عناوین دیجیتال و بازی‌ها تمرکز کند و دیگر قرار نیست شرکت‌های بازی سازی و کنفرانس‌های آن‌ها بخش اصلی مراسم باشند. بنابر اخبار منتشر شده بزرگ‌ترین تغییر مراسم E3 2020 قرار است بر بازاریابی شرکت‌های سازنده بازی اعمال شود و ظاهرا اولیت با شرکت‌های نوپا و تازه تاسیس است تا از این طریق بتوانند عناوین خود را به تمام جهان معرفی کنند و شرکت‌های مشهور و پرطرفدار در رتبه بعدی این نمایشگاه خواهند بود.

تغییرات بزرگی بر مراسم E3 سال آینده اعمال خواهد شد

همچنین قرار است در مراسم سال آینده بازاریابی مستقیم برای توسعه دهندگان نوپا در نظر گرفته شود و این سازندگان‌ می‌توانند عناوین آماده عرضه خود را در مراسم E3 سال بعد به فروش برسانند. عده‌ای بر این باورند که این تغییر به دلیل حضور نداشتن دو شرکت سونی و اکتیویژن در مراسم امسال بوده است چرا که این دو شرکت ظاهرا اعلام کرده‌اند که نمایشگاه E3 بیش از حد تکراری شده است و مسئولین این مراسم باید به فکر تغییر آن باشند.


بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بتا بازی Nioh 2


در آینده‌ای نزدیک سرویسی راه اندازی خواهد شد که بازی‌ سازان نوپا می‌توانند در آن ثبت نام کرده و برای خود در مراسم سال آینده E3 زمان کنفرانس رزرو کنند. هنوز باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از مراسم سال آینده E3 باشیم چرا که مدت زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه بعدی E3 باقی مانده است.

انتهای پیام/

تغییرات آینده مراسم E3

برچسب ها: فناوری ، مراسم E3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار