دو عنوان Fortnite و PUBG در iOS 13 قابل اجرا نیستند

توسعه دهنگان دو عنوان Fortnite و PUBG اعلام کردند که این دو بازی عملکرد مناسبی در iOS 13 ندارند.

دو عنوان Fortnite و PUBG در IOS 13 قابل اجرا نیستندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به سه روز پیش شرکت اپل سیستم عامل iOS 13 را برای کاربران گوشی IPhone 6s به بعد عرضه کرد و طبق آمار‌های شرکت اپل تاکنون کاربران زیادی این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. اما ظاهرا در این نسخه از سیستم عامل iOS همه چیز خوب نیست و ایرادات زیادی وجود دارد که حتی مانع از اجرای درست برخی از برنامه‌ها می‌شوند. به تازگی توسعه دهندگان دو عنوان Fortnite و PUBG اعلام کردند که هنوز iOS 13 برای اجرای این عنوان آماده نشده است و گیمر‌هایی که این دو بازی را از تلفن همراه خود اجرا می‌کنند فعلا از بروزرسانی دستگاه خود باید خودداری کنند.

یکی از منابع آگاه اعلام کرده است وجود داشتن ایراد در بخش gesture دستگاه مانع از اجرای درست عناوین می‌شود. ظاهرا این نسخه از iOS نمی‌تواند ضربه و نگه داشتن همزمان سه انگشت روی گوشی را تشخیص دهد که باعث می‌شود گیمر نتواند در بازی بخی از حرکات را انجام دهد. توسعه دهندگان عنوان PUBG نیز در همین راستا اعلام کرده‌اند که به گیمر‌ها توصیه می‌شود فعلا از بروزرسانی دستگاه خود به سیستم عامل iOS 13 خودداری کنند و زمانی بروزرسانی تازه‌ای برای این سیستم عامل منتظر شد آن را دریافت کنند.

دو عنوان Fortnite و PUBG در IOS 13 قابل اجرا نیستند

متن پیام توسعه دهندگان بازی PUBG به گیمر‌های این بازی به این صورت است: "با توجه به پیام‌های گیمر‌هایی که گوشی خود را به سیستم عامل iOS 13 ارتقا داده‌اند و بر اساس آزمایشات شرکت سازنده این بازی ظاهرا هنوز iOS 13 برای تمامی نرم افزار‌ها بهینه سازی نشده است و کاربران نمی‌توانند از بیشتر از دو انگشت خود در این نسخه از iOS استفاده کنند."


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty اعلام شد


احتمالا شرکت اپل با بروزرسانی iOS 13 در ۲۴ سپتامبر این ایراد را از گوشی‌های خود حذف خواهد کرد و گیمر‌ها پس از دریافت این بروزرسانی می‌توانند عناوین مد نظر خود را با خیال راحت دریافت کنند.

انتهای پیام/

iOS 13 عملکرد مناسبی در اجرای دو عنوان Fortnite و PUBG ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار