سرانجام بزرگترین عنوان اخیر سونی معرفی شد؛

اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II + تریلر

روز گذشته مراسم اختصاصی بازی The Last of Us Part II با همکاری دو شرکت سونی و ناتی داگ برگزار شد.

اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part IIبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیمر‌های بسیار زیادی در انتظار نمایش تریلر یا گیم‌پلی جدیدی از بازی The Last of Us Part II بودند که نهایتا چند روز پیش شرکت سونی اعلام کرد قصد دارد مراسمی برگزار کند که به طور ویژه‌ای روی عنوان مذکور تمرکز کرده باشد. این مراسم روز گذشته و با نام PlayStation’s State برگزار شد که شرکت ناتی داگ با همکاری سونی اطلاعات بسیار مهم و دقیقی از بازی مذکور را منتشر کرد.

عنوان The Last of Us Part II که بزرگ‌ترین بازی ساخته شده توسط ناتی داگ است به قدری طولانی و با جزییات ساخته شده است که شرکت سازنده اعلام کرد این بازی قرار است در دو دیسک وارد بازار شود، در این نسل از کنسول‌ها تعداد بسیار کمی از بازی‌ها در دو دیسک عرضه شدند که مشهورترین آن‌ها عنوان Red Dead Redemption 2 است.

این بازی قرار است در پنج نسخه مختلف وارد بازار شود که هرکدام از این نسخه‌ها دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود است. نسخه‌های این بازی شامل Standard Edition، Special Edition، Digital Deluxe Edition، Collector’s Edition و Ellie Edition است. نسخه عادی این بازی شامل کتابچه راهنمای بازی و برخی اطلاعات درباره ظرفیت اسلحه‌های موجود در بازی است، نسخه Special Edition شامل یک مجسه ۱۲ اینچی از شخصیت Ellie در بازی، نمونه‌‎ای از دستبند Ellie، کتابچه راهنمای سفارشی، ۴۸ صفحه از کتاب Dark Horse در بازی و چند استیکر از شخصیت‌های بازی خواهد بود.

اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II

نسخه Ellie Edition هم قرار است به همراه کوله پشتی این شخصیت در اندازه واقعی برای گیمر‌ها عرضه شود و در آن یک سی دی شامل موسیقی‌های متن بازی وجود خواهد داشت. شرکت سونی همچنین اعلام کرد بخش آنلاین دو عنوان MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered در ماه آینده رایگان خواهد بود و گیمر‌ها نیازی به خرید حساب PS Plus برای ورود به این بخش نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: انتشار تریلری مجهول از بازی The Last of Us Part II


این بازی براساس مراسم برگزار شده در روز گذشته، قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ به طور انحصاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود. در ادامه تریلر نمایش داده شده از بازی در مراسم PlayStation’s State  را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اطلاعات منتشر شده از بازی The Last of Us Part II در مراسم PS State

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار