معرفی دو گوشی جدید توسط موتورولا

شرکت موتورولا دو گوشی جدید خود با نام‌های Moto G8 Plus و Moto G8 Play را به صورت رسمی معرفی کرد.

معرفی دو گوشی جدید توسط موتورولابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیدن این خبر کمی گیج‌کننده بود، اما این اتفاق افتاده است. شرکت موتورولا دو گوشی جدید خود را از خانواده Moto G8 معرفی کرد. گوشی‌های Moto G7 در سال جاری در ماه فوریه معرفی شدند پس این طبیعی است که انتظار داشته باشیم Moto G8 سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود. به نظر می‌رسد شرکت لنوو (شرکت پشت گوشی‌های هوشمند با برند موتورولا) برنامه‌های دیگری داشته باشد و به تازگی دو مدل Moto G8 Plus و Moto G8 Play را معرفی کرده است. معرفی دو گوشی زودتر از موعد اصلا ایرادی ندارد و ما هم به مختصری از مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: تلفن هوشمند اقتصادی موتورولا Moto E6 Play معرفی شد + تصاویر


Moto G8 Plus: دوربین‌های بیشتر، سرعت بیشتر، باطری بیشتر

یک چیزی که درباره Moto G8 Plus مشهود است این است که این گوشی هوشمند تنها یک ارتقا برای مدل سال ۲۰۱۹ خود نیست، اما این مسئله چندان با نگاه کردن به پنل جلویی گوشی دیده نمی‌شود چرا که اندازه آن به سختی ۰.۱ اینچ بیشتر شده است و هنوز از نا قطره‌ای شکل بالای صفحه نمایش استفاده شده است. اگرچه، لبه‌های نمایشگر بیشتر از قبل خمیده شده‌اند. موتورولا همچنین نام شرکت خود را از حاشیه پایینی نمایشگر برداشته است که اجازه می‌دهد این گوشی نمایی بهتر داشته باشد.

معرفی دو گوشی جدید توسط موتورولا

با نگاه به پنل پشتی این گوشی متوجه می‌شویم که دیگر ماژول دایره‌ای شکل دوربین پشتی آن برداشته شده و به جای آن از یک ترکیب به شکل علامت تعجب برعکس برای دوربین‌های این گوشی استفاده شده است. صرف نظر از ترکیب دوربین، این ماژول دارای چهار دوربین است، اما تنها دو دوربین آن از نسل‌های گذشته است. بالاتر از همه دوربین‌ها، یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با فناوری کوآد پیکسل قرار دارد و زیر آن دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Action Cam با زاویه دید ۱۱۷ درجه است و به عنوان دوربین التراواید مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیر این دوربین‌ها یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و مازول فوکوس خودکار لیزری قرار دارد.

دوربین جلویی Moto G8 Plus یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی دارد. این در حالی است که G7 Plus دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی بود. نقطه قوت دیگری که G8 Plus نسبت به نسل قبل خود دارد، باطری آن است که میزان بیشتری شارژ در خود نگه می‌دارد و عمر بیشتری دارد. نکته دیگری که این باطری را نسبت به نسل قبل برتر می‌کند، پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی TurboPower است.

تنها نکته ناامیدکننده در مورد این گوشی این است که سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید ۹ پای است، اما هنوز جک ۳.۵ میلی‌متری صدا روی آن وجود دارد.

مشخصات Moto G8 Play

در حالی که خانواده G8 یک خانواده کامپکت به نظر می‌رسید، به نظر می‌رسد Moto G8 Play این روند را تغییر داده باشد. این گوشی با نمایشگری ۶.۲ اینچی تولید شده است که آن را شبیه به برادر مدل پلاس خود می‌کند. متأسفانه چیزی که در این نمایشگر تغییر نکرده رزولوشن پایین آن است که همان ۷۲۰ پیکسل باقی مانده است و همین نکته مشخص می‌کند که موتورولا قرار است با این نمایشگر چندین گوشی تولید کند. مهم‌تر این است که ناچ این گوشی به شکل قطره‌ای تغییر کرده است و به‌روز شده است. در پشت این دستگاه هم همان شکل و شمایل Moto G8 Plus را دارد یعنی پشت آن دوربین سه‌گانه‌ای به شکل علامت تعجب برعکس وجود دارد.

معرفی دو گوشی جدید توسط موتورولا

گفتنی است، موتورولا اعلام کرده است که این دو گوشی از دو کشور برزیل و مکزیک عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها را هم اعلام کرد. بر اساس اعلام موتورولا، Moto G8 Plus قرار است با قیمت ۳۰۰ دلار و Moto G8 Play با قیمت ۲۲۰ دلار در کشور‌های جهان عرضه شود.

انتهای پیام/

موتورولا گوشی‌های نسل جدید Moto G را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار