فرماندار کالیفرنیا به همراه خانواده‌اش به دلیل تماس با فرد ناقل ویروس کرونا به قرنطیه رفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا، و خانواده‌اش در پی تماس با افراد مبتلا به کرونا، به مدت دو هفته به قرنطینه رفتند.

نیوسام در پیامی توئیتری، دلیل این تصمیم را تماس فرزندانش با فردی که ناقل ویروس کرونا بوده عنوان و اعلام کرده پاسخ تست خود و همسرش منفی بوده است.

به گفته نیوسام: «من و همسرم تماسی با این فرد نداشتیم و خوشبختانه پاسخ تست تمامی اعضای خانواده منفی بوده است؛ اما طبق قوانین محلی، ما دو هفته در قرنطینه خواهیم بود.»

او در انتها از تمامی افراد و مقاماتی که برای جلوگیری از گسترس ویروس کرونا و مقابله با آن تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

گوین نیوسام و همسرش، چهار فرزندِ یازده ساله، نه، هفت و سه ساله دارند که به گفته فرماندار کالیفرنیا سه نفر از آن‌ها با فرد ناقل در تماس بودند.

فرماندار کالیفرنیا و خانوادش به قرنطینه رفتند

این خبر در حالی منتشر می‌شود که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به شدت افزایش یافته است. امروز (دوشنبه) «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت ماکروسافت، گفت: ما باید به شدت نگران شش ماه آینده باشیم. شمار موارد ابتلا به کرونا به شدت در حال افزایش است.

آمریکا بدترین آمار را در میان کشور‌های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کووید ۱۹ دارد. تاکنون بیش از ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن در این کشور به این ویروس آلوده و از این میان، ۲۵۶ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار