فرماندار الیگودرز گفت: ورودی تمامی آرامستان‌های این شهرستان بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا و به منظور پیشگیری از تجمعات، بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید کشکولی فرماندار الیگودرز گفت: ورودی تمامی آرامستان‌های این شهرستان بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا و به منظور پیشگیری از تجمعات، بسته شد.

حمید کشکولی  با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با توجه به وضعیت فوق بحرانی شیوع کرونا در الیگودرز گرفته شده است و از شهروندان درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری نمایند.

او با تاکید بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودرو‌های ورودی به آرامستان‌ها افزود: مردم می‌توانند هرگونه تجمع عمومی یا مراسم عزاداری و عروسی را به شماره ۰۹۳۰۹۱۲۶۰۳۱ پیامک کنند.

فرماندار الیگودرز همچنین گفت: دفاتر پیشخوان دولت که دارای خدمت بیمه سلامت هستند تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ آبان جهت صدور و تعویض دفترچه درمانی، فعال هستند و ارائه هر گونه خدمت خارج از موارد ذکر شده توسط این دفاتر تخلف محسوب است و پلمب می‌شوند.

کشکولی ادامه داد: یک واحدبازی رایانه‌ای (گیم نت) با بیش از ۳۰ مراجعه کننده بدون ماسک نیز پلمب و برای لغو پروانه کسب به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.