سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شناسایی یکهزار و ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی طی ۴۸ ساعت منتهی به ۱۹ آبان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،مریم کوشکی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یکهزار و ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی طی ۴۸ ساعت منتهی به ۱۹ آبان در این استان شناسایی شده است.

مریم کوشکی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا ۱۹ آبان، ۱۲۹ هزار و ۶۰۹ نمونه مشکوک به آزمایشگاه‌های استان ارسال و پاسخ ۱۲۶ هزار و ۸۴۷ مورد اعلام شده است.

او اظهار داشت: تاکنون ابتلای قطعی ۴۷ هزار و ۵۴۰ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۴۴ نفر نیز جان باخته اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: تا ۱۷ آبان ابتلای ۴۶ هزار و ۱۹۰ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۱۷ نفر جان باخته بودند بنابراین در ۴۸ ساعت منتهی به ۱۹ آبان علاوه بر شناسایی یکهزار و ۳۵۰ بیمار جدید، ۲۷ نفر دیگر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.