رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدای شهریورماه تاکنون نسبت به ماه‌های قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدای شهریورماه تاکنون نسبت به ماه‌های قبل از آن ۶ برابر افزایش یافته است.

حمزه حسنی ادامه داد: در سه ماهه منتهی به آبان ماه امسال تعداد بیماران کرونا مثبت در شهرستان سلسله به ۶۰۰ مورد رسیده است.

او با بیان اینکه ۸۵ درصد تخت‌های بیمارستان سلسله به بیماران کرونایی اختصاص یافته است ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری هستند که حال چهار نفر آنان وخیم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله با تاکید بر اعمال محدودیت‌های سختگیرانه کرونا اظهار داشت: برای تامین داروی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مشکل داریم و با توجه به کمبود دارویی موجود، سهمیه بیمارستان را به صورت روزانه تحویل می‌دهند.

حسنی تاکید کرد: برخی مردم با جدی نگرفتن این بیماری آسیب جدی به سلامت دیگران وارد می‌کنند و چنانچه این سهل انگاری‌ها تداوم داشته باشد کماکان با افزایش تعداد مبتلایان مواجه خواهیم بود.

او همچنین گفت: ۷۱ نفر اعضای کادر درمان این شهرستان از جمله ۱۰ پرستار بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) طی هشت ماه گذشته به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.