روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در بروجرد تولید می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: کارخانه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید آزادبخت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: کارخانه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شده و روزانه ۳۵۰ هزار ماسک در این واحد تولید می‌شود.

حمید آزادبخت افزود: روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک بزرگسالان و ۱۰۰ هزار ماسک خردسالان در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

او اظهار داشت: این واحد صنعتی با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و زمینه اشتغال ۱۹۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: واحد‌های تولیدی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در تولید دارو‌های درمانی، محلول و ژل‌های ضدعفونی کننده دست وسطوح در کشور و استان ایفا کرده اند.

آزادبخت اضافه کرد: ماسک‌های تولیدی در این واحد صنعتی استاندارد بوده و کیفیت همه ماسک‌ها مورد تایید کارشناسان کنترل کیفیت است.

او ادامه داد: همچنین روزانه ۲۰ هزار ماسک توسط چهار واحد تولیدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با قیمت یک هزار و ۲۰۰ تومان در بروجرد تولید و توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: با توجه به تاکید بر استفاده از ماسک به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از این ویروس طرح تولید انبوه ماسک در بروجرد در حال اجرا است.

۴۶ هزار و ۱۹۰ لرستانی تا ۱۷ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۱۷ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.