فرماندار دلفان گفت: بازار این شهرستان در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا و کاهش شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان  روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: گشت‌های نظارتی بطور گسترده در سطح بازاردلفان فعال هستند و با اصناف متخلف برخورد می‌کنند.

او ادامه داد: باوجود اعلام تعطیلی بازار از روز‌های گذشته، اما برخی اصناف فعالیت داشتند و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور دارندکه با تشدید نظارت ها، نسبت به این تخلفات برخورد خواهد شد.

فرماندار دلفان تاکید کرد: مهمترین هدف تعطیلی بازار، ماندن مردم در خانه و پیشگیری از تجمعات غیرضروری است.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت‌های آن‌ها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

بر اساس تصمیم وزارت کشور از ساعت ۱۲ دوشنبه دوازدهم آبان تا پایان هفته جاری خروج خودرو‌های شخصی پلاک بومی از خرم‌آباد و ورود خودرو‌های شخصی پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع شده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.

تا ۱۲ آبان ماه ۴۲ هزار و ۹۳۸ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۵۷ نفر جان باخته اند و برگزاری مراسم عزا و عروسی در این استان ممنوع شده است.

دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.