مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودکان و نوجوانان حاشیه شهرهای استان باید از فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار در تسریع روند رشد و نتیجه گیری مطلوب مراکز فرهنگی این کانون موثر و ضروری است.

اخلاقی نیا به اهمیت تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری مادوان اشاره کرد و افزود: کودکان و نوجوانان حاشیه شهر باید از فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.

او با اشاره به فعالیت‌ کتابخانه های سیار روستایی بیان کرد: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.

حسین کلانتری استاندار هم با تایید برنامه‌های ادبی، هنری و فرهنگی کانون و تلاش برای شناخت استعداد و همچنین کسب مهارت های اجتماعی و فردی کودکان و نوجوانان گفت: از هرگونه فعالیت علمی و فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان حمایت می کنم.

کلانتری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ طولانی در حوزه‌ تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.