مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی در کارگاه های مجازی فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری استان ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نام نویسی به صورت اینترنتی انجام می شود. 

اخلاقی نیا افزود: کودکان و نوجوانان استان برای نام نویسی در این کارگاه های مجازی باید از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی kpf.ir اقدام کنند. 

او بیان کرد: زمان آغاز کارگاه ‌های مجازی کانون پرورش فکری این استان  از ۱۹ مهرماه امسال خواهد بود. 

اخلاقی نیا گفت: کودکان هفت تا ۱۲ ساله و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند در کارگاه‌ های مجازی کانون پرورش فکری این استان شرکت کنند. 

او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برای ترم پاییز امسال ۶ کارگاه مجازی با حضور همزمان مدرسان و هنرجویان برگزار می کند. 

اخلاقی نیا بیان کرد: امکان ارتباط مستقیم مدرسان و هنرجویان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه های مجازی فراهم شده است. 

او افزود: علاوه بر اعطای گواهی به کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در این کارگاه های مجازی استعدادهای  آنان نیز شناسایی شده و جذب انجمن‌ های تخصصی کانون پرورش فکری استان می ‌شوند. 

اخلاقی نیا گفت: برخی از رشته های کارگاه‌ های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد شامل عکاسی، نقاشی، کاردستی و خوانش متون کهن است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.