از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی هنری ندای امید تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آئین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی هنری ندای امید در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این آئین با بیان اینکه ۱۷۶ اثر در بخش های نقاشی، کاریکاتور، عکس، کلیپ، انیمیشن، داستان کوتاه و شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد گفت: ۱۵ نفر در بخش کودک و نوجوان و ۹ نفر در بخش بزرگسال به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

اخلاقی نیا افزود: کودکان و نوجوانان این استان با کسب موفقیت در عرصه های گوناگون می توانند بهترین سفیران فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مختلف استان باشند.

رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد هم در این  آیین با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های در کمین کودکان و نوجوانان است گفت: با زبان هنر و آموزش خود مراقبتی می توانیم کودکان را در مقابل آسیب های اجتماعی بیمه کنیم.

رضایی افزود: اگر والدین و مسئولان امروز برای مقابله با آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و روش تربیتی خاص نداشته باشند در آینده با مشکلات بسیاری رو به رو می شویم.

رضایی در خصوص مصرف مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۳ میلیون معتاد در کشور وجود دارد که ۱۲ هزار نفر از آنها در کهگیلویه وبویراحمد هستند. 

گفتنی است در این آئین به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۶ نفر برگزیده به نمایندگی از سایر برگزیدگان تجلیل شد.

جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی هنری ندای امید ۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.