اجرای طرح ملی پیک امید در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح ملی پیک امید ویژه قشر کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری از امروز سه شنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس این طرح ملی تولیدات آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در زمینه کاردستی، قصه گویی، کتابخوانی و معرفی کتاب به صورت فابل تصویری از طریق فضای مجازی در اختیار قشر کودک و نوجوان عضو کانون کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌ها قرار می‌گیرد.

او افزود: دلیل اصلی اجرای این طرح ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شیوع بیماری کرونا ویروس بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آغاز اجرای این طرح ملی بر اساس تصمیم و صلاحدید مسؤولان کانون پرورش فکری کشور و با توجه به تعطیلی مراکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون و مهد‌های کودک تمامی استان‌ها بود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: اجرای این طرح ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است.
انتهای  پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.