رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اعلام کرد دموکرات‌ها در تلاشند با خرابکاری در زمان انتخابات نوامبر پیروز میدان شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه سریال اتهام زنی انتخاباتی خود به دموکرات ها، آن‌ها را به تلاش برای ایجاد خرابکاری در شب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا که توییترش به تریبون تبلیغات انتخاباتی او بدل شده در پیامی آورد: دموکرات‌ها می‌دانند که در شب انتخابات خرابکاری ایجاد می‌کنند. این همان چیزی است که آن‌ها می‌خواهند. ما پیروز خواهیم شد!

ترامپ همچنین با درج پیام رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا در حساب شخصی خود، رقیب دموکراتش را هدف انتقاد قرار داد. در پیام کوین مک کارتی آمده است: جو بایدن دوست دارد بگوید "هیچ معجزه‌ای در راه نیست". اما این یک معجزه نیست این علم است؛ و خوشبختانه ما رئیس جمهوری داریم که به آن اعتقاد دارد و عملیات #WarpSpeed را آغاز کرد تا آمریکا بتواند در زمان رکورد واکسن تولید کند.

دولت آمریکا به تازگی به ایالت‌های این کشور اعلام کرده است خود را برای توزیع واکسن کرونا در اول ماه نوامبر (۱۱ آبان ماه) آماده کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سوم ماه نوامبر (۱۳ آبان ماه) برگزار شود. دانشمندان نگران آن هستند که دولت ترامپ بخواهد به دلایل سیاسی واکسن کرونا را پیش از تکمیل آزمایشات به بازار عرضه کند.

جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات جاری در نظرسنجی‌های متعدد از او پیشی گرفته است. شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و انسانی آن در جامعه، باعث کاهش محبوبیت ترامپ شده است و دولت او می‌کوشد راهکاری برای افزایش اقبال او در انتخابات بیابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار