رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن ۲ کرمانشاهی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

جان باختن ۲ کرمانشاهی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه‌روز گذشته ۱۲ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و مجموع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۵۵۴ نفر رسید و هم‌اکنون ۱۹۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۱۸ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۵۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ۵۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.