وزیر کشور از عبور ۹۰ هزار زائر از مرز خسروی از شروع پیاده روی اربعین تاکنون خبر داد و در ادامه گفت: ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات خوبی که در این مرز انجام شده، اظهار کرد: با سایبان‌های خوبی که از ورودی خسروی تا نقطه صفر مرزی و شروع فعالیت مواکب انجام گرفته رضایت زائران را از مرز خسروی به همراه داشته است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در مرز خسروی طی روزهای آینده پذیرش و تردد زوار از این مرز روند صعودی خواهد داشت و بر همین اساس در شب گذشته حدود ۱۰ هزار نفر زائر از گیت‌های مرز خسروی عبور داشته‌اند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شاهد افزایش ثبتنامی‌ها در سامانه سماح هستیم، تصریح کرد: از زمان آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح تاکنون ۲ میلیون نفر در این سامانه ثبت نام داشته و تاکنون تعداد زیادی از مجموعه مرزها عبور کرده‌اند.

وحیدی خاطر نشان کرد: از زمان شروع پیاده‌روی‌ها تاکنون تعداد ۹۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد در رفت و برگشت داشته.

وی در ادامه به اقدامات خوبی که در مرز خسروی برای تسهیل تردد زوار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: ساماندهی اتوبوس، حمل و نقل زوار، آسفالت پایانه و فعالیت مواکب ایرانی و عراقی به خوبی در حال انجام بوده و باید تلاش شود تا حد ممکن باید زائران در نزدیکی مرز پیاده ش وند.

برچسب ها: مرز خسروی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.