ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از اعزام ۳۰ نفر از کارکنان سایر گمرکات استان در ایام اربعین به مرز خسروی با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و سرعت‌دهی به انجام تشریفات کالا‌های همراه مسافر به صورت شبانه‌روزی خبر داد.

علی‌اصغر عباس‌زاده ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه  از اعزام ۳۰ نفر از کارکنان سایر گمرکات استان در ایام اربعین به مرز خسروی با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و همکاری با مجموعه کارکنان گمرک، تسهیل و سرعت‌دهی به انجام تشریفات کالا‌های همراه مسافر به صورت شبانه‌روزی خبر داد.گفت: این افراد از ۲۷ مرداد ماه تا ۶ شهریورماه امسال ۲ روز بعد از اربعین حسینی در گمرک خسروی به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته این تعداد از همکاران به سه گروه ۱۰ نفره تقسیم خواهند شد و به صورت دوره‌ای، هر گروه به مدت چهار شبانه روز در گمرک خسروی مستقر و مشغول ارایه خدمات به زوار عتبات عالیات خواهند شد.

عباس‌زاده گفت: گروه اول از همکاران گمرک کرمانشاه، فعالیت کاری خود را از ۲۷مردادماه در گمرک خسروی آغاز و تا ۳۰ مرداد ماه ارایه خدمت خواهند کرد و با بازگشت گروه اول، گروه‌های بعدی براساس زمان بندی به عمل آمده به ترتیب به گمرک خسروی خواهند رفت و امور تشریفات گمرکی کالا‌های زائرین را انجام خواهند داد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: این شیوه ارائه خدمت کارکنان گمرک کرمانشاه در همراهی و همکاری با کارکنان گمرک خسروی تا ۲ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت و مدیریت و مجموعه گمرکات استان کرمانشاه از کارکنان گمرک کرمانشاه تا کارکنان گمرکات پرویزخان، شیخ صله، شوشمی، سومار و در راس آن‌ها همکاران گمرک خسروی، تمام توان و سعی خود را به کار خواهند گرفت تا زوار ابا عبدالحسین (ع) در مسیر حرکت به سمت کربلا و بازگشت از این سفر معنوی و پر برکت از گمرک خسروی بدون وقفه تشریفات گمرکی کالای خود را به انجام رسانند.

عباس زاده با اشاره به فراهم بودن شرایط مطلوب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان در این مرز آماده خدمت رسانی هستند.

او ادامه داد: گمرک در ۲ بخش مسافری و تجاری در این مرز فعالیت شبانه روزی دارد و فعالیت‌های تجاری مرز خسروی از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه به خاطر پیک تردد زائران از این مرز و در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر تا پایان اربعین متوقف خواهد شد.

وی گفت: مرز سومار جایگزین فعالیت‌های تجاری و صادرات کالا و همچنین عبور کامیون‌های حامل مواکب خواهد بود و طرف مقابل ما در کشور عراق تاکنون همکاری خوبی برای ترخیص کالا‌های صادراتی انجام داده و شب گذشته تا ساعت ۲۴ فعالیت‌های تجاری این مرز ادامه داشته و تلاش می‌کنیم تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه تمام کالا‌های صادراتی از مرز خسروی خارج شده و به صفر برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.