سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از آمادگی ۲۷۲ موکب در کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین خبر داد.

فهام مرادپور سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون مجوز برپایی ۲۷۲ موکب برای موکب‌داران استان کرمانشاه صادر شده، گفت : از این تعداد ۲۵ موکب در کشور عراق مشغول خدمت‌رسانی به زوار اربعین خواهند شد و مابقی در مسیر‌های تردد زوار در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار برپا خواهند شد.

 مرادپور افزود: احتمال افزایش تعداد موکب‌های استان در صورت تایید مجوز فعالیت موکب‌های بیشتر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور وجود دارد.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: حدود ۷۰ درصد موکب‌های استان کرمانشاه در مسیر‌های رفت و مابقی در مسیر‌های برگشت زوار اربعین برپا خواهند شد.

مرادپور با بیان اینکه اکثر موکب‌های استان کرمانشاه در حوزه تغذیه و اسکان پذیرای زوار اربعین خواهند بود، گفت: در موکب‌های بزرگ خدمات درمانی و دیگر خدمات هم به زوار ارائه می‌شود.

مرادپور با بیان اینکه از صاحبان موکب‌ها خواسته شده تا زودتر از سنوات قبل کار خدمات‌رسانی به زوار اربعین را با توجه به زیاد شدن حجم تردد‌ها شروع کنند، گفت: تعدادی از موکب‌های مسیر تردد زوار اربعین از جمله موکب چالابه در ورودی شهر کرمانشاه از امروز (۱۷ مرداد) کار خدمت رسانی به زوار را آغاز خواهند کرد.

 وی یادآور شد: از ۲۰ مرداد (پنجم صفر) تمامی موکب‌های استان کرمانشاه به صورت رسمی کار خدمات رسانی به زوار را آغاز خواهند کرد و تا پایان موج بازگشت زوار به فعالیت خود ادامه خواهند داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.