فرماندار سرپل‌ذهاب از پیش‌بینی ایجاد ۲۰ توقفگاه اضطراری برای خودرو‌های شخصی زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل ذهاب از پیش‌بینی ایجاد ۲۰ توقفگاه اضطراری برای خودرو‌های شخصی زائران اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدام‌های لازم در راستای ایمن سازی مسیر‌های تردد زائران در این شهرستان انجام شده و تمام دستگاه‌های خدمات رسان نیز با تمام توان پای کار هستند تا به زائرانی که قرار است از مرز خسروی به کربلای معلی مشرف شوند، خدمات رسانی کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد توقفگاه‌های اضطراری و پشتیبان در سرپل ذهاب بنا به ضرورت و با توجه به مشکلاتی که سال‌های قبل در رابطه با توقف خودرو‌های زوار به وجود آمده بود، در نظر گرفته شده و از این رو ۲۰ توقفگاه در شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همچنین ۱۹ مدرسه شهرستان نیز به عنوان ۱۹ موکب به منظور تغذیه، اسکان و ارائه خدمات رفاهی برای زائران تجهیز شده که این مواکب ظرفیت اسکان حدود پنج هزار نفر از زوار اربعین حسینی را در طول شبانه روز را دارد و موکب‌های مردمی نیز به منظور پذیرایی از زائران فعال است.

وی ادامه داد: اهتمام بسیار خوبی در شهرستان سرپل ذهاب برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و به طور قطع زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

بابلی ادامه داد: سال گذشته مدارس شهرستان به عنوان مواکب اربعین روزانه پذیرای چهار هزار نفر از زائران اربعین بودند که امسال با توجه به پیش بینی‌ها برای افزایش تعداد زوار این میزان به پنج هزار نفر افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.