مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: براثر انفجار ناشی از جوشکاری برروی یک تانکر سوخت رسانی در کرمانشاه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز زخمی شد.

غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: حادثه انفجار بامداد امروز و در خیابان دیزل آباد این شهر زمانی روی داد که ۲ نفر در حال جوشکاری یک تانکر سوخت نفت سیاه بودند.

وی افزود: این حادثه به دنبال تجمیع گاز و بخارات حاصل از مواد سوختی باقیمانده از سوخت و احتراق ناشی از جوشکاری رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه تاکید کرد: پس از بروز این حادثه آتش نشانان ایستگاه‌های دهم و دوم شهر کرمانشاه بلافاصله به محل اعزام و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه این حادثه به دلیل سهل انگاری و عدم توجه به رعایت نکات ایمنی روی داده است یادآور شد: صاحبان و مالکان خودرو‌های حمل سوخت نباید بدون رعایت نکات ایمنی اقدام به جوشکاری مخازن تانکر‌های خود کنند.

وی افزود: ایمن سازی محیط نیز با تلاش ماموران آتش نشانی در محل بلافاصله پس از خاموش شدن آتش انجام و راننده تانکر که دچار مصدومیت شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.