رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با ترخیص۴۷ بیمار دیگر در ۲۴ساعت گذشته موارد بهبود یافته در کرمانشاه از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهدی محمدی امروز جمعه گفت: در شبانه روز گذشته ۲۳ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده که در مجموع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۵۴۲ نفر رسید.

او با اشاره به بستری افرادی با علائم مشکوک به کرونا افزود: هم‌اکنون ۲۱۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۱۶ نفر است.

به گفته او، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰ هزار و ۷۳۰ نفر بستری و ۱۰ هزار و پنج نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۷ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.