رئیس‌جمهور روسیه در نشست ارتش-۲۰۲۰ بر لزوم همکاری ارزشمند نظامی-فناوری میان کشور‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در نشست ارتش ۲۰۲۰ بر ضرورت همکاری میان کشور‌ها در فضای امنیتی تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر لزوم تعامل ارزشمند و نظامی-فناوری تاکید کرد: «بازی‌های بین‌المللی ارتش در روابط دوستانه میان کشور‌ها نقشی بارز داشته است.»

او در این مراسم در حضور مهمانان گفت: «می‌دانیم توسعه روابط ارزشمند در فضای امنیتی و همکاری نظامی-فناوری اهمیت بسیار بالایی دارد؛ بنابراین به طور مشترک به دنبال راه‌حل برای چالش‌های نوظهور هستیم.»

پوتین در ادامه افزود: «چندین سال است که بازی‌های بین‌المللی ارتش برای تقویت روابط دوستانه کشور‌ها و تبادل تجربه انجام شده است. افراد نظامی از کشور‌های مختلف مهارت‌ها و تکنیک‌هایشان را در نظمی نظامی و قدرتمند تکمیل کرده‌اند. آن‌ها خود را آماده برای مقابله با سختی و چالش‌های عظیم در شرایط پیچیده نگاه می‌دارند.»

رئیس جمهور روسیه با بیان آنکه نشست ارتش-۲۰۲۰ و بازی‌های بین‌المللی ارتش در سال جاری هم‌زمان در حال برگزاری است گفت این برنامه‌ها هرسال جذاب و دیدنی بوده و امسال نیز به همین منوال خواهد بود، و سپس افزود: «مهمانان از این فرصت بهره خواهند برد تا ظرفیت‌های نظامی ما را دیده و آخرین دستاورد‌های روسیه در صنایع، دفاع و بین‌الملل را شاهد باشند. امیدواریم روابط تجاری جدید ترغیب به چنین نشست‌هایی داشته باشد. انتظار من بهترین کیفیت برای تیم‌های روسی خواهد بود.»

«نشست فناوری و نظامی بین‌الملل ارتش-۲۰۲۰» در مرکز نمایشگاهی و کنگره پاتریوت نیرو‌های مسلح قلمروی روسیه در منطقه آموزشی «آلابینو» و در میدان هوایی کوبینکا در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۹ اوت (۲ تا ۸ شهریور) برگزار می‌شود.

البته بازی‌های بین‌المللی ارتش تا پنجم سپتامبر (۱۵ شهریور) ادامه دارد. در سال جاری میلادی، ۱۵۶ تیم از ۳۲ کشور و در ۳۰ حوزه به رقابت می‌پردازند. برای نخستین بار هم تیم‌هایی از «افغانستان، قطر، گینه استوایی، فلسطین، نامیبیا و گینه» در این بازی‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۴:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
نه تنها کشورهای طول خط "جاده ابریشم" باید در اجرائی کردن طرح یک کمربند و یک جاده از سوی چین تلاش کنند بلکه باید طبق گفته پوتین تمام این کشورها در یک کمربند امنیتی از طرف دو قدرت دائم شورای امنیت یعنی روسیه و چین نیز برخوردار شوند اگرچه چندین سال بطول بیانجامد نتیجه آن خواهد شد که قاره پهناور آسیا و غرب آسیا تا بخشی از اروپا و شاخ آفریقا همه و همه با هم در یک اتحاد همه جانبه قادر خواهند شد که مبادلات ارزی دلارآمریکا را بین بانکهای مرکزی خود از بین ببرند و. منطقه بزرگی روی کره زمین را از گردش قدرت دلارآمریکا حذف و خارج کنند به امید آن روز.............
آخرین اخبار