وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر لبنان را تهدید به یک جنگ همه جانبه کرد.

حملات حزب الله لبنان و ناتوانی رژیم صهیونیستی در دفع این حملات، استیصال مقامات صهیونیست را درپی داشته است. از این رو، تل آویو به طور پیوسته در حال خط و نشان کشیدن برای حزب الله و تهدید به یک حمله همه جانبه به لبنان است؛ موضوعی که به دلیل ناتوانی این رژیم در شکست حماس پس از ۹ ماه جنگ، بعید به نظر می‌رسد. 

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد ارتش اسراییل آماده است در صورت ضرورت هر اقدامی علیه حزب الله لبنان انجام دهد. با این حال، ترجیح ما این است که این مسئله از طریق گفتگو و مذاکره حل و فصل شود. 

وی مدعی شد: ما به طور روزانه حملات سختی را علیه حزب الله انجام می‌دهیم. ما در شرایطی هستیم که آمادگی کامل برای هر اقدامی در لبنان را خواهیم داشت. همچنین ما می‌توانیم از موضع قدرت به اهداف خود در مذاکرات دست یابیم. 

گالانت تهدید کرد: ما گفتگو برای حل و فصل اختلافات را ترجیح می‌دهیم، اما اگر واقعیت ما را مجبور سازد آماده هر گونه نبرد و تهاجمی هستیم. 

تهدیدات صهیونیست‌ها در حالی مطرح می‌شود که شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرده است پایان یافتن جنگ غزه و استقرار آتش بس در این باریکه می‌تواند به سهولت به تبادلات مرزی با رژیم صهیونیستی پایان بخشد. 

با این حال، مقامات صهیونیست می‌گویند تا زمان نابودی حماس و آزادی اسرای خود جنگ در غزه را ادامه خواهند داد؛ ادعایی که اکنون با نسل کشی فلسطینیان در این باریکه همراه بوده است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار