به نوشته نشریه آمریکایی اینترسپت واشنگتن در تعقیب جاه طلبی‌ها و اهداف خود ممنوعیت‌ها و هنجار‌های اخلاقی را زیرپا می‌گذارد.

ایالات متحده قبلاً بی شرمانه نشان داده است که به خاطر جاه طلبی‌های خود و سلطه بر جهان آماده است از هر کسی که بخواهد، از جمله نازی‌ها و تروریست ها، حمایت کند. واشنگتن در تعقیب اهداف خود ممنوعیت‌ها و هنجار‌های اخلاقی و رفتاری را فراموش می‌کند.

نشریه آنلاین آمریکایی اینترسپت گزارش داد که ایالات متحده، علیرغم قانون ممنوعیت حمایت از گروه‌های تروریستی و نازی ها، از گردان نازی‌های «آزوف» در اوایل سال ۲۰۲۳ حمایت کرد. 

این نشریه خاطرنشان می‌کند که «آزوف» در حساب‌های خود عکس‌هایی را به اشتراک گذاشته است که در آن فرمانده گردان تحت آموزش نظامی با نظارت فرماندهی نیرو‌های ویژه ایالات متحده در اروپا ست. عکس دیگری نیز ارائه شده است که در آن مردان نظامی با لباس‌های آمریکایی پرچم‌های ایالات متحده و با نماد‌های «آزوف» را در دست دارند.

نویسندگان مقاله خاطرنشان می‌کنند که این عکس‌ها سوالات زیادی را ایجاد می‌کند، به عنوان مثال، آیا این ممنوعیت واقعاً اجرا شده است یا خیر. علاوه بر این، اینترسپت به نظر یک افسر سابق آمریکایی که نامش فاش نشده است استناد می‌کند که گفته بود وزارت امور خارجه آمریکا به جای اشاره به تاریخ گیج کننده سازماندهی مجدد و وضعیت رسمی گردان افراصط، باید «بهتر تصمیمات خود را توضیح می‌داد».

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار