احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتوگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهرم نظارتی در نظر گرفته شده برای اجرای بخشنامه تعارض منافع در آموزش و پرورش اظهار کرد: این بخشنامه هرچند خیلی دیر ابلاغ شد، اما باز هم گامی رو به جلوست و باید نظارت بر آن با اهمیت بالا دنبال شود.
او ادامه داد: به عنوان اهرم نظارتی در ابتدا باید وزیر آموزش و پرورش به موضوع ورود پیدا کند و در کنار آن، ما هم به عنوان نماینده مردم، سازوکار نظارتی هم خواهیم داشت؛ البته این موضوع نه فقط در آموزش و پرورش بلکه در وزارت علوم هم باید مورد توجه باشد.
بیشتر بخوانید
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مدرسهداری مسئولان بیان کرد: هنوز که هنوز است برخی مدیران در آموزش و پرورش و در تهران مدرسه داری میکنند و از طرفی سیاستگذار هم هستند و خودشان مدیر اجرایی کلان محسوب میشوند و در کنار آن مدرسه هم دارند.
نادری ادامه داد: برخی از این مدارس هم بنگاههای اقتصادی هستند که گردش مالی بالایی در پی فعالیت خود به دنبال دارند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: با وجود این شرایط و برای توجه به موضوع تعارض منافع با نظارت دوگانه آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش باید به سمتی پیش برویم که نظارتهای دقیق و اثرگذار در آموزش و پرورش و آموزش عالی داشته باشیم.
انتهای پیام/
هل من ناصر ینصرنی
هل من ناصر ینصرنی
هل من ناصر ینصرنی
حق انتقاد نداریاگه انتقاد کنی ،برای سال بعد باید بفکر یه مدرسه دیگه باشی وحتی به همدیگه سفارش میکنند که فلانی انتقاد میکنه وباهاش قرداد نبند!!!!
یعنی درست مثل زمان برده داری!!!ساعات زنگ تفریح وشروع وپایان کلاس را سلیقه ای اعمال میکنند واصلا به نظر معلم واولیا توجه ندارند.زنگ اول ۹۰ دقیقه دانش آموز ابتدایی باید در کلاس بماند!!چون اصلا رعایت آیینامه ومقررات براشون مهم نیست.
چطور محصل ابتدایی ۹۰ دقیقه باید تو کلاس باشه!!اولین زنگ مدارس ابتدایی غیر انتفاعی فردیس ۹۰ دقیقه وخلاف آیینامه است!!