پس از جنجال‌های اخیر درباره سلامت رئیس‌جمهور آمریکا، او در توئیترش شیب تند زمین را دلیل آهسته راه رفتنش پس از سخنرانی برای فارغ‌التحصیلان عنوان کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی توئیتری، آهسته راه رفتن خود پس از سخنرانی برای فارغ‌التحصیلان نظامی در روز شنبه را توجیه و شیب زمین را دلیل مشکل خود اعلام کرد.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: «رمپی که بعد از سخنرانی‌ام از رویش رد می‌شم شیب تندی داشت و طولانی بود، نرده‌ای هم نداشت تا دستم را از آن بگیرم و از همه مهتر لیز هم بود.»

او همچنین با کنایه به خبرگزاری‌ها گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم زمین خوردن برای داستان‌سرایی رسانه‌ها و خبر‌های دروغ آنان است.»

پس از سخنرانی ترامپ برای فارغ التحصیلان ارتش در روز شنبه و پیاده‌روی آهسته او در فضای مجازی هشتگ‌های «ترامپ حالش خوب نیست» (TrumpIsUnwell) و «ترامپ سکته مغزی» (TRUMPstroke) پست‌های زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و گمانه زنی‌هایی از مساعد نبودن حال او در فضای مجازی بالاگرفته است. 

ترامپ که به تازگی ۷۴ سالگی خود را جشن گرفته در سخنرانی خود به نظامیان تبریک گفته و از حمایت دولت برای بازسازی دوباره ارتش و تقویت آن صحبت کرد و گفت: «آکادمی نظامی آمریکا بهترینِ بهترین‌ها، قویترین‌قوی‌ها، و شجاعترین‌ِ شجاعان را تحویل داده است. اینجا نمادی از فداکاری، شور، وفاداری و نظم است.»

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار