مثبت شدن تست کرونای ۳ نفر از محافظان نتانیاهو

تست کرونای دست‌کم سه نفر از محافظان محل سکونت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مثبت اعلام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، دست‌کم سه نفر از نیرو‌های محافظتی محل سکونت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مثبت اعلام شده است.

دفتر مطبوعاتی نتانیاهو روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد و گفت دست‌کم سه نفر از کسانی که وظیفه نگهبانی از اقامتگاه نتانیاهو را بر عهده دارند به کرونا مبتلا شده‌اند. بنا بر اعلام این دفتر، این افراد در خارج از منزل نخست وزیر در غرب قدس اشغالی مشغول به کار بودند و در ارتباط نزدیک با او نبوده‌اند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد نتانیاهو در این اواخر آزمایش کرونا داده که نتیجه آن منفی بوده است و نیازی به قرنطیه او نمی‌باشد.

پیش‌تر نیز اعلام شده بود دو نفر از کارکنان دفتر نتانیاهو به کرونا مبتلا شده‌اند.

بنا بر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۹ هزار و ۸ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۳۰۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان تا به این لحظه هفت میلیون و ۸۷۵ هزار و ۵۲۲ نفر است که از میان آن‌ها ۴۳۲ هزار و ۵۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. آمریکا با بیش از دو میلیون مبتلا و بیش از ۱۱۷ هزار قربانی از نظر تعداد ابتلا و مرگ و میر همچنان پیشتاز است و پس از آن برزیل قرار دارد. تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار نفر در برزیل به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۴۲ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. بنا بر اعلام مقامات بهداشتی این کشور در حال حاضر ویروس کووید-۱۹ در اوج شیوع خود در برزیل قرار دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار