سخنگوی «اشرف غنی» مذاکره با تیم انتخاباتی «عبدالله» را رد کرد

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان ادعای تیم انتخاباتی عبدالله مبنی بر آغاز گفتگو برای حل تنش‌های انتخاباتی را رد کرد.

سخنگوی «اشرف غنی» مذاکره با تیم انتخاباتی «عبدالله» را رد کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان ادعای تیم انتخاباتی عبدالله مبنی بر آغاز گفتگو برای حل تنش‌های انتخاباتی را رد کرد.

پیش از این «بابر فرهمند»، معاون دوم تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله در صحفه توئیتر خود نوشته بود که مذاکرات دو‌ تیم انتخاباتی اشرف غنی و عبدالله با پادرمیانی نماینده ویژه آمریکا در آستانه امضای توافقنامه صلح آغاز شده‌است.

فرهمند افزوده بود که به تاخیر افتادن تحلیف و توقف تعیین والی‌ها از سوی دو تیم انتخاباتی پذیرفته شده و در پی آن مذاکرات میان دو تیم به منظور حل تنش های انتخاباتی آغاز شده است.

صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به این ادعا در توئیت کوتاهی نوشته است: «تا حال هیچ‌گونه مذاکره ای با هیچ طرف سیاسی صورت نگرفته است.»

صدیقی افزوده است: رئیس جمهور غنی مصمم است تا برای تشکیل کابینه آینده با اقشار مختلف سیاسی و نمایندگان مردم مشورت کند.

قابل ذکر است که تنش های سیاسی در افغانستان پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به طور بی سابقه ای اوج گرفته است. کمیسیون انتخابات افغانستان روز سه شنبه هفته گذشته «اشرف غنی» را به عنوان فرد پیروز انتخابات معرفی کرده بود اما عبدالله با نپذیرفتن این نتیجه اعلام کرد که او رئیس جمهور حقیقی است و به زودی دولت خود را تشکیل داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار