نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ازبدو تشکیل در دفاع از ارزش‌های انقلاب وکشور پیشتاز بوده است.

ایران سردار سلیمانی‌های زیادی داردبه گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خاتمی نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر درجمع نمازگزاران با تسلیت ایام فاطمیه گفت:حضرت زهرای مرضیه طلایه دار دفاع ازحریم ولایت بوده و این بانوی بزرگ فرزند رسالت، همسر امامت و مادر ولایت است. ایران سردار سلیمانی‌های زیادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی حضرت زهرا (س) را الگوی یک انسان کامل دانست وگفت: حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیردر ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی وسیاسی جامعه است.

خطیب جمعه زنجان با تسلیت حادثه هوایی تهران اکراین، ازحضورباشکوه مردم زنجان در تشیع پیکر شهیده الناز نبینی قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت نواب صفوی در ۲۷ دیماه ۱۳۳۴ گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شهید نواب صفوی فرمودند: آن کس که در دوره جوانی من، خیلی بر روی من تاثیر گذاشت، در درجه اول مرحوم نواب صفوی بودو من به شدت تحت تاثیر شخصیت او قرار گرفتم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت ۲۹ دیماه روز غزه نماد مقاومت فسلطین گفت: تمام تلاش استکبار این است که فلسطینان را قانع کند و فکر مبارزه را ازآن‌ها دور کند.

او افزود: حضرت امام مسئله فلسطین را مطرح کردند و از سران ایران کسی که برای نخستین بار به فلسطین نوارغزه و لبنان رفته بود سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه سنبل ایستادگی فلسطینیان نوارغزه است گفت: حماس در فلسطین و حزب الله در لبنان از جمله جبهه مقاومت در منطقه هستند که با تأسی از ملت ولایتمدار ایران ضربه‌های مهلکی به اعتبار رژیم صهیونیستی در جهان زده اند.

اوبا اینکه نخستین انتقام سخت ایران موشک باران عین الاسد وبعداز آن رای مجلس شورای عراق مبنی بر خروج امریکا ازعراق است گفت: هرچندامریکا گفته بود که ۵۲ نقطه ایران راخواهد زد نه تنها رییس جمهور دیوانه امریکا نتوانست کاری کند بلکه گفت در این موشکباران هیچ سرباز امریکایی اسیب ندیده و اصلا ما با ایران سرجنگ نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به سقوط هواپیمایی اکراینی گفت: این حادثه تلخ ودردناک ازتمام جهت بررسی نشده است، اما این حادثه نشان داد سردار سلیمانی‌های زیادی همچون سردار حاجی زاده در کشور داریم که مردانه به میدان امد وتمام مسولیت‌ها این حادثه راپذیرفت.

خطیب جمعه زنجان افزود: سپاه پاسداران ازبدو تشکیل در دفاع از ارزش‌های انقلاب وکشور پیشتاز بوده است ودرحادثه هوایی تهران اوکراین یک نفر خطای انسانی کرده که نباید به پایی یک نهاد انقلابی که ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی ومحرومیت زدایی و دفاع ازخاک وارمان‌های کشور نوشته شود و قضاوت درباره این نهاد مقدس بی انصافی است.

اودر خصوص سیل سیستان وبلوچستان. گفت:مردم زنجان همیشه درکارخیر پیشقدم بودند و دراین سیل هم همیاری و کمک خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.