استاندار زنجان گفت: در برخی موارد در مسیر توسعه کشور واگرا عمل می‌کنیم و هر بخش و دستگاهی تنها به خود فکر می‌کند در حالیکه باید با همگرایی و نگاه فرابخشی برای رسیدن به اهداف توسعه تلاش کنیم.

محسن افشارچی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به فرآیندهای زمانبر استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۷ مرکز داریم که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند در حالیکه این روند، واگراست و باید فرآیندها همگرا شود.

وی به لزوم همکاری بیشتر شبکه بانکی با واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و افزود: شبکه بانکی باید برای رونق تولید پای کار باشد و کمک کند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تسهیل در گره‌گشایی از واحدهای تولید گوشت و مرغ در استان تاکید کرد و گفت: ما در مقطع کنونی در حوزه گوشت قرمز در استان مشکل داریم، از این رو تسهیلگری در احیای واحدهای پرورش دام ضروری است.

افشارچی همچنین بر ضرورت حمایت جدی از کارآفرینان در استان تاکید کرد و گفت: ما باید گره از کار کسانی باز کنیم که می خواهند با کارآفرینی برای اشتغالزایی در جامعه و ایجاد رونق اقتصادی تلاش کنند.

برچسب ها: گوشت قرمز ، پرورش دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.