خطیب جمعه زنجان:رابطه صحیح ومنطقی سه گروه اصلی خانواده مدرسه و دانش اموز موجب رشد و بالندگی جامعه میشود

مهمترین هدف پیاده‌روی اربعین حفظ شعائر الهی و ایجاد همبستگی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در میعادگاه  نماز جمعه شهر زنجان به همایش بزرگ پیادره روی اربعین اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) در روز اربعین ریشه تاریخی دارد و از مهمترین دلایل آن حفظ شعائر الهی و ایجاد همبستگی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در جمع موکب داران اربعین حسینی گفت:دشمنان با ایجاد توطئه تلاش داشتند این شعور را کم رنگ کنند اماغافل از اینکه مردم تمام جهان که شیفته و دلداده مکتب حسین (ع) هستند با شعار حب الحسین یجمعنا مسیر پیاده روی را طی میکنندِ.

او افزود: بیش از ۲۰ میلیون زائر با پای پیاده، کوچک و بزرگ مسلمان وغیر ملسمان زرتشی و مسیحی در کنار هم با عشق در مسیر پیاده روی قدم برمیدارند تا دراربعین حسینی بین الحرمین باشند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با اشاره به دیدار نخبگان و استعداد‌های برتر علمی با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعداد‌های برتر علمی با بیان توسعه خطوط علمی کشور تاکید داشتند که آینده جامعه در دستان نخبگان است وباید درعرصه‌های اقتصادی و نظامی فرهنگی واجتماعی تلاش کنند.

خطیب جمعه زنجان افزود: حرکت علمی ایران نیازمند استمرار است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به ۲۲ مهرماه روزجهانی استاندارد اشاره کرد وگفت: علامت استاندارد علامت اطمینان است و وجود آن برای سلامت جامعه و اقتصاد ضروری است.

وی ۲۳ مهرماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی به دست منافقان راهم گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد وگفت: ۱۴ میلیون دانش آموز سرمایه انسانی کشورمان هستند که رابطه صحیح ومنطقی سه گروه اصلی خانواده مدرسه و دانش اموز موجب رشد و بالندگی جامعه میشود.
 
انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.