مردم عراق با تظاهرات در میدان التحریر بغداد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی به دست تروریست‌های آمریکایی را محکوم کردند.

پرچم عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موازین نیوز، مردم عراق در میدان التحریر بغداد، پایتخت پایتخت این کشور در محکومیت شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی به دست تروریست‌های آمریکایی در حمله هوایی روز جمعه، تظاهرات کردند.

 در بیانیه تظاهرکنندگان عراقی آمده است: «تمامیت ارضی عراق در معرض نقض مکرر قرار گرفته است که تازه‌ترین آن حمله به ابومهدی مهندس، معاون سازمان الحشد الشعبی بود که به گفته مرجعیت عالی‌قدر عراق، قهرمان پیروزی بر داعش است.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما تحصن کنندگان در میدان التحریر، این گستاخی و وحشی‌گری آمریکا در نقض حاکمیت کشور عزیزمان را با جنایات ترور شخصیت‌های عراقی که در میدان‌های جهاد و مبارزه با پلیدترین گروه‌های تروریستی دنیا حماسه آفریدند و پیروزی بزرگ را بر آن‌ها محقق کردند، محکوم می‌کنیم».

معترضان عراقی ضمن طلب مغرفت و رحمت برای شهدای اخیر و شهدای الحشد الشعبی عراق، دولت آمریکا را «تروریست» خواندند و تأکید کردند آمریکا این حق را ندارد که هر طور دلش بخواهد در عراق، رفتار کند و هر کاری را که بخواهند انجام دهد.

معترضان عراقی با انتقاد از عملکرد احزاب سیاسی عراق، خطاب به آمریکایی‌ها گفتند: «ما به شما متذکر می‌شویم که ما عراقی‌ها هرگز به شما اجاره نمی‌دهیم در خاک ما بمانید ما با حضور شما در عراق مبارزه می‌کنیم؛ زیرا عراق متعلق به عراقی‌هاست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
سعید
۰۰:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
چرا هیچ تصویری منتشر نمیکنید در خبر های به این مهمی؟
آخرین اخبار