مدیرکل نوسازی لرستان گفت: بخاری‌های نفتی از سطح ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس در لرستان جمع‌ آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان امشب با اشاره به اینکه بخاری‌های نفتی از سطح ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس در لرستان جمع آوری شده است در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: اولویت نخست در صرف اعتبارات سیل، استانداردسازی فضا‌های آموزشی و کلاس‌های درس است.

حیدری بیان کرد: جریان سید رضا اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای فضا‌های آموزشی آسیب‌دیده در شهرستان بروجرد اختصاص یافت.

او گفت: از مجموع این اعتبار سه میلیارد تومان صرف انجام تعمیرات، ساختمان‌های فرسوده و سرویس‌های بهداشتی مدارس بروجرد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به سهم ۱۱ هزار متر مربعی آسفالت فضا‌های آموزشی در بروجرد بیان کرد: در حوزه تجهیزات نیز کم‌نظیرترین تجهیزات به مدارس این شهرستان اختصاص یافته است.

حیدری با اشاره به تخصیص اعتبار بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی تعمیرات در بروجرد، افزود: تلاش برای شروع دوباره پروژه استخر دانش‌آموزی این شهرستان نیز پس از ۷ سال تعطیلی در حال انجام است.

او با تأکید بر اینکه میانگین تخصیص اعتبارات بروجرد تاکنون ۱۴ درصد است، تصریح کرد: در بخش مدرسه‌سازی هم‌اکنون ۱۳ پروژه با ۶۳ کلاس درس در این شهرستان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار کرد: از سویی پس از وقوع سیل فروردین ماه امسال و علاوه بر جذب اعتبارات دولتی، چند پروژه مدرسه‌سازی با کمک خیرین در بروجرد در حال اجرا است.

حیدری اظهار کرد: از مجموع اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومانی فصل آموزشی در بحران به سازمان نوسازی مدارس، ۶۰ میلیارد تومان به استان لرستان اختصاص یافته است.

او گفت: از سویی اعتبارات نوسازی مدارس شهرستان بروجرد در سال جاری با رشد ۸۴۷ درصدی به ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان سپس در پاسخ به انتقادی درباره نمایندگی نوسازی مدارس در بروجرد گفت: ساختار سازمانی اداره‌کل نوسازی مدارس متمرکز بوده و از سویی مسائل حقوقی در رابطه با این نمایندگی شهرستانی برای اداره‌کل ایجاد شده است.

حیدری افزود: البته پروژه‌های حوزه نوسازی مدارس شهرستان بروجرد با قوت در حال اجرا بوده و کم‌کاری در این باره صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.