با همت خیر مدرسه ساز کلنگ مدرسه روستای چشمه سرده شهرستان چگنی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با همت خیر مدرسه ساز آقای عبدالحسینی، کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای چشمه سرده منطقه عشایری شهرستان چگنی به زمین زده شد.

این مراسم که با حضور خیر گرانقدر عبدالحسینی و هیئت همراه، دهقان رئیس آموزش وپرورش عشایری استان، خرم آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس، همکاران مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس، اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و اهالی و شورای روستای چشمه سرده منطقه عشایری برگزار و کلنگ یک باب مدرسه ۲کلاسه در زمینی به مساحت ۵۰۰متر مربع به زمین زده شد.

 دهقان رئیس آموزش وپرورش عشایری استان لرستان در این مراسم گفت: از حضور خیرین مدرسه ساز در این منطقه و قدردانی از کار‌های بزرگ خیرین در استان و حمایت‌های مدیر کل و کارکنان نوسازی مدارس از مناطق عشایری در جهت رفع محرومیت زدایی و ساخت مدارس مستحکم و مناسب در دورافتاده‌ترین مناطق استان جهت استفاده دانش آموزان مستعد منطقه تقدیر و تشکر می‌کنم.

خرم آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان افزود: به تبیین و تشریح حضور خیرین عزیز در استان در جهت ساخت مدارس و شرکت در این امر خداپسندانه تقدیر و از حمایت همه جانبه خیرین که همیشه در کنار ما بودند تشکر میکنم.

در ادامه این مراسم عبدالحسینی خیر مدرسه ساز گفت: از اینکه این روستا در منطقه عشایری جهت ساخت مدرسه معرفی شد خیلی خوشحالم و امیدوارم که دانش آموزان این منطقه بخوبی از این مدرسه استفاده کنند.

او  با اشاره به نامگذاری این مدرسه بنام سهید محمد عبدالحسینی اظهار کرد: انشاالله دانش آموزان عزیز ادامه دهنده رسالت و اهداف شهدا خواهند بود و از مدیر کل و کارکنان نوسازی مدارس استان که در تهیه نقشه و تحویل زمین و تسریع در مقدمات اجرای پروژه بعمل آوردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم هدایایی از طرف مدیرکل نوسازی مدارس استان به دانش آموزان داده شد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.