فرمانده انتظامی استان از اجرای نهمین مرحله طرح آرامش و دستگیری ۸۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۳۳ معتاد متجاهر در استان خبر داد.

سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان‌های انتظامی استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر در مناطق آلوده و جرم خیز را اجرایی کردند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که مأموران در اجرای این طرح موفق شدند ۸۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از آنان ۱۲۷ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف کنند بیان داشت: ۳۳۳ معتاد متجاهر جمع آوری و دو دستگاه خودرو نیز در در این رابطه توقیف شد.

سردار الهی با بیان به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

برچسب ها: دستگیری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.