رئیس هیئت‌های مذهبی لرستان از عزاداری هیئت‌های زنجیرزنی در محله «انقلاب» و جایگاه «ولایت» خرم‌آباد در روز ششم محرم و همچنین عصر روز تاسوعا خبر داد.

حجت‌الاسلام روح الدین دریکوند در سخنانی، اظهار داشت: در لرستان بیش از سه هزار هیئت فرهنگی، مذهبی، سینه‌زنی و زنجیرزنی داریم.

وی عنوان کرد: این هیئت‌ها در طول سال فعالیت‌های هفتگی و ماهانه دارند و برخی از آنها نیز به‌صورت شاخص و محوری مناسبت‌های مختلف را برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت‌های مذهبی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به آمادگی هیئت‌های مذهبی لرستان برای برگزاری محرمی پرشور در سطح استان، افزود: یکی از برنامه‌های در دستور کار در استان برگزاری همایش و تجمع «بانوان زینبی» است.

حجت‌الاسلام دریکوند، بیان داشت: این برنامه در دهه اول محرم در استان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش و برنامه شیرخوارگان حسینی (ع) در استان، ادامه داد: تجمع هیئت‌های زنجیرزنی در محله و خیابان انقلاب خرم‌آباد در تاریخ ششم محرم یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

رئیس هیئت‌های مذهبی لرستان، بیان داشت: همچنین تجمع هیئت‌های زنجیرزنی در روز عصر تاسوعا در محل جایگاه ولایت را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام دریکوند همچنین از برگزاری تجمع هیئت‌های عزاداری در محل حسینیه ثارالله خرم‌آباد، عنوان کرد: این برنامه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

برچسب ها: محرم ۱۴۰۳ ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.