مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در شهر‌ها و روستا‌های لرستان در مجموع ۹۹.۵ درصد است.

 کرم گودرزی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی ۹۸.۵درصد و حدود ۱۲.۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری و در بخش شهری ۹۹.۹ درصد است.

وی افزود: از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز لرستان در سال جاری اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز طبیعی، اجرای رینگ تقویتی دورود، ازنا، الیگودرز، اجرای رینگ تقویتی بیستون، هرسین، نورآباد و اجرای هفت هزار انشعاب جدید است.

وی ادامه داد: همچنین گازرسانی به ۱۱۸ روستا و ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی سطح استان در دستور کار است.

گودرزی بیان کرد: مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گاز لرستان برگزار و صورت‌های مالی منتهی به سال گذشته از طرف حسابرس قانونی منصفانه ارزیابی و عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی شرکت توسط این مجمع به تصویب و تایید رسید.

گودرزی تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده اهداف کمی مصوب این شرکت در بخش‌های اجرای شبکه تغذیه گاز، شبکه توزیع، نصب انشعاب، اشتراک پذیری و حجم جایگزین گاز طبیعی در صنایع بصورت ۱۰۰ درصد و جهش پنج برابر در رشد بهره وری محقق شده است.

وی ادامه داد: شرکت گاز لرستان با جذب ۹۷ درصد بودجه سرمایه‌ای در مجموع و جذب بیش از ۱۱۵ درصدی در ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی در این بخش عملکرد مطلوبی داشته است.

گودرزی با اشاره به عملکرد این شرکت افزود: گازرسانی به ۱۶۱ روستا انجام و همچنین پروژه‌های مهمی در زمینه‌های بازسازی و مقاوم سازی تاسیسات، توسعه فضای اداری و راه اندازی سامانه‌های کاربردی در دستور کار است.

بیش از ۶۰۶ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز لرستان بهره‌مند هستند.

 

برچسب ها: گاز رسانی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار