رئیس‌جمهور آمریکا با بازنشر پست توئیتری یکی از هواداران خود، این بار اعتقاد مسیحیان را به سُخره گرفت و موجب خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

ترامپ این بار اعتقاد مسیحیان را به سُخره گرفت!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پُست توئیتری «دیو شرایبر» یکی از هواداران محافظه‌کارش را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن عکسی که تصور می‌شود عیسی مسیح (ع) است با این نوشته روی آن آمده است: اوباما من را بیرون کرد، ترامپ من را بازگرداند(!).

ترامپ متنی که دیو شرایبر در کنار این پُست نوشته بود را نیز بازنشر کرد. شرایبر نوشته است: «برای داشتن رئیس جمهور ترامپ باید بسیار شکرگزار بود. من عمیقا معتقدم این مرد از بهشت فرستاده شده است تا بخشنده ترین، دوست داشتنی‌ترین و مرفه‌ترین کشور در جهان را نجات دهد. خدا به وی و خانواده‌اش برکت دهد».

این پُست اینستاگرامی ترامپ با واکنش‌های مختلف کاربران روبه‌رو شده است. به طور مثال یکی از کاربران با اشاره به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، زیر این عکس نوشته است که مسیح کودکان را از خانواده‌هایشان جدا نمی‌کرد و آن‌ها را در قفس قرار نمی‌داد.

کاربری دیگر نیز این را احمقانه‌ترین حرف ترامپ دانست و شخصی دیگر از وی خواست کناره‌گیری کند.

این اولین بار نیست که دونالد ترامپ با انتشار پُست‌های عجیب موجب خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود، وی در برهه‌های زمانی متفاوت رفتار ناشایستی را از خود نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۸
هی ترامپ آیا؟ حضرت مسیح پیامبری حامی جنگ و خونریزی و کشتار بود؟
آیا؟ مسیح پیامبر نیز همچون تو خانه و خاک کشوری را اشغال کرده بود؟ و با قلدری حاضر به ترک و پس دادن آن به صاحب اصلیش نبود؟
آیا؟ مسیح پیامبر نیز قلدرمآبی میکرد و با رسیدن دارو به بیماران صعب العلاج مخالفت میکرد؟
آیا؟ مسیح پیامبر نیز با تملک و اشغال دارائی های دیگران بر ثروت خودش می افزود؟!همانطور که تو در افغانستان با تولید موادمخدر و صادراتش به 4گوشه جهان؟یا با اشغال چاههای نفت و گاز سوریه و عراق؟ و یا با دزدیدن نفت و گاز کشور لیبی و قاچاق صادرات آن به نفع ثروت اندوزی آمریکا؟ اگر پیامبر مسیح شما با اینگونه کارها موافق باشد و یا مروج اینگونه کارها باشد هم باید به تو و هم باید به دین مسیحیت و هم پیامبرتان مسیح شک کرد.........اما ما بسیار شنیده ایم که پیامبر شما مسیح آزاده و آزادیخواه بوده مخالف کشتار وقتل( اعزام تروریستها و آموزش آنان) و بسیار مهربان و مهمانپذیر بوده ( قانون مهاجرتی تو)و.......بهرحال یا تو یعنی ترامپ سراسر دارای اشکال هستی یا دین تو و پیامبرت محل اشکال کدامیک صحیح است؟
آخرین اخبار