قربانیان توفان در جنوب اروپا به ۸ نفر رسید

شمار قربانیان دو توفان قدرتمند «السا» و «فابین» در پرتغال، اسپانیا و فرانسه به ۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های خبری گزارش دادند آمار قربانیان دو توفان قدرتمند «السا» و «فابین» که در چند روز اخیر جنوب اروپا را درنوردیده به ۸ نفر افزایش یافت.

گاردین در این خصوص نوشت توفان در روز‌های جمعه و شنبه جنوب اروپا را درنوردید و سبب ایجاد سیل و خسارت‌های گسترده در این مناطق شد. گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که بر اثر وقوع این توفان که باد و باران شدید را در منطقه سبب شده بود سه نفر جان باختند، اما اکنون تعداد قربانیان به ۸ نفر رسیده است.

این روزنامه انگلیسی گزارش داد ۶ نفر از قربانیان در اسپانیا جان باختند و دو نفر دیگر نیز در پرتغال کشته شدند. بنا به نوشته این روزنامه، روز گذشته توفان «السا» که قدرت کمتری داشت به سمت انگلیس حرکت کرد و در آنجا طغیان رودخانه‌ها، قطع برخی از خطوط برق و اختلال در حرکت قطار‌ها و پرواز هواپیما‌ها را به دنبال داشت. اما السا با توفان دیگری که پیشتر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت شمال غرب اسپانیا را درنوردیده بود جایگزین شد که در نتیجه آن ۱۳ پرواز لغو شدند. چند روز پیشتر، این توفان‌ها در ایرلند خسارت‌هایی را ایجاد کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار