خسارت ۳۹۰ میلیون یورویی سیل در فرانسه

فرانسه میزان خسارت‌های وارد شده به جنوب شرق کشور در پی وقوع سیل اخیر را ۳۹۰ میلیون یورو برآورد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرانسه میزان خسارت‌های وارد شده به جنوب شرق کشور در پی وقوع سیل اخیر را ۳۹۰ میلیون یورو برآورد کرد.

شرکت‌های بیمه در فرانسه اعلام کردند در پی وقوع سیل اخیر در جنوب کشور بیش از ۴۲ هزار مورد خسارت ثبت شده است. این خسارات از سوی سیل زدگان اعلام شده است.

علت وقوع سیل در جنوب شرقی فرانسه طغیان رودخانه‌های مناطق "وار"، "آلپ-ماریتیم" و "کوت دازور" در پی بارش باران‌های شدید و سیل آسا بود. کل خسارت وارد شده به این مناطق ۳۹۰ میلیون یورو برآورد شده است.

سازمان تأمین اجتماعی فرانسه با انتشار جزئیات مربوط به خسارت‌های وارد شده اعلام کرد بیشترین خسارت (۵۴ درصد) به منازل مسکونی وارد شده است. ۳۴ درصد از این خسارت به بخش مشاغل و ۳۴ درصد دیگر نیز به بیمه خودرو‌ها مربوط می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی فرانسه در بیانیه‌ای که امروز جمعه منتشر شد، اعلام کرد با این حال رقم اعلام شده هنوز موقتی و ممکن است باز هم افزایش یابد چرا که شرکت‌های بیمه گر ارزیابی خود از خسارت‌ها را ششم دسامبر متوقف کردند.

احتمال می‌رود شمار سیل زدگان به ۵۷ هزار نفر افزایش یابد. همچنین بارش شدید باران و وزش باد در منطقه کوت دازور (Côte d'Azur) به جان باختن ۱۳ نفر منجر شد. میزان خسارت‌ها در ارزیابی اولیه که اوایل دسامبر منتشر شد، ۲۸۵ میلیون یورو برآورد شده بود. این مبلغ به برآورد خسارت‌های نخستین سیل مربوط می‌شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار