سیل در فرانسه جان چهار نفر را گرفت + تصاویر

وقوع سیل در جنوب شرقی فرانسه که از روز جمعه آغاز شد، تا کنون به جان باختن ۴ نفر منجر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فرانس ۲۴ گزارش داد مقامات فرانسوی اعلام کردند بارش باران‌های سیل آسا و بی‌سابقه در جنوب شرقی فرانسه که از روز جمعه آغاز شد، تا کنون به جان باختن ۴ نفر و ناپدید شدن یک نفر دیگر منجر شده است.

سیل در فرانسه جان چهار نفر را گرفت + تصاویر

مناطق آلپ-ماریتیم (Alpes-Maritimes) و وار (Var) خسارت زیادی دیده‌اند. بسیاری از رودخانه‌ها در این مناطق از بستر خود خارج و طغیان کردند. سیل زدگان این مناطق پیش از این نیز تجربه مشابهی در خصوص وقوع سیل داشتند و به منازل مسکونی آن‌ها خسارت زیادی وارد شده بود.

خبرگزاری فرانسه نیز از مارسی گزارش داد استانداری منطقه «وار» یکشنبه شب اعلام کرد پس از ساعت‌ها جستجو، نیرو‌های امنیتی و امداد و نجات توانستند در تانرون (Tanneron) در منطقه «وار» جسد بی جان یک زوج را به همراه خودروی آن‌ها پیدا کنند. این افراد از روز شنبه ناپدید شده بودند.

سیل در فرانسه جان چهار نفر را گرفت + تصاویر

جسد یک مرد نیز در «موی» (Muy) در منطقه وار پیدا شد.

جسد یک مرد ۵۰ ساله هم در خودروی خود در کاباس (Cabasse) در همین منطقه پیدا شد.

ژان-لوک ویدلن (ean-Luc Videlaine) استاندار منطقه وار در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: شدت بارش‌ها در این فصل بی سابقه است. گل و لای همه جا را فرا گرفته و هنوز زمان زیادی برای بازگشت شرایط به حال عادی وجود دارد.

سیل در فرانسه جان چهار نفر را گرفت + تصاویر

سازمان هواشناسی فرانسه اعلام کرد در برخی از نقاط منطقه وار بارش بارانی معادل دو تا سه ماه بارندگی در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
این مکرون مشنگ آب نبرد
آخرین اخبار