از سوی جانشنین فرماندهی سپاه فجر ۲۰ جایزه ویژه به سربازان نمونه اهدا و از آنان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر در این مراسم با اشاره به اینکه سربازان از ارکان اصلی تشکیلات و ساختار نیرو‌های مسلح کشو هستند، گفت: دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه اندوزی برای جوانان است که نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می‌کند.

او، با تاکید بر اینکه جوانان در زمان خدمت سربازی مسئولیت‌پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کار‌ها را تمرین می‌کنند، بیان کرد: دوره‌های آموزشی، عقیدتی و تربیتی متنوعی برای بالا بردن سطح معلومات دینی و مهارت‌های جوانان سرباز در نهاد سپاه پیش‌بینی و برگزار می‌شوند که انجام خدمت وظیفه در این نهاد بهترین فرصت برای جوانان در راستای خودسازی معنوی است.

بوعلی، تصریح کرد: احترام جوانان سرباز به پدر و مادر رمز پیشرفت و موفقیت در زندگی است و یکی از ویژگی‌های افرادی که می‌توان در امور مختلف به آن‌ها اعتماد کرد در نظر گرفتن کمیت و کیفیت احترام آنان به والدینشان است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه متولیان امور سربازان در نیرو‌های مسلح کشور همواره احترام و محبت واقعی را سرلوحه رفتار خود قرار داده اند، ادامه داد: احترام و محبت واقعی یک رابطه برادرانه و اعتماد متقابل را بین سربازان و مسئولان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ت

تقدیر از سربازان نمونه سپاه فجر استان فارس

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.