فرماندار اقلید گفت: هدف از گرامی داشت هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل بزرگی فرماندار اقلید در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد بر لزوم همکاری و تعامل ادارات و نهاد‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امام جمعه اقلید نیز به تهاجم ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و حمایت همه جانبه قدرت‌های دنیا از آن‌ها علیه ما اشاره کرد و گفت: امروز نیز از مکر و توطئه آن‌ها در امان نیستیم.

او با اشاره به اینکه نسل نو و جوان ما امروز زیر بمباران این تهاجم قرار دارند، بیان کرد: دشمن با روش‌های مختلف به دنبال مخالفت با اخلاق و کم‌رنگ کردن ارزش‌ها در جامعه ما است ازاین‌رو باید تلاش شود پیام دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

همچنین محمود جعفری فرمانده سپاه اقلید با تاکید بر اهمیت دفاع مقدس، افزود: اگر امروز مسؤولیتی داشته و افتخار خدمت گذاری به مردم را داریم، از برکت خون شهدا و ایثار دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است، برگزاری رزمایش، دیدار با امام‌جمعه، گل‌باران قبور شهدا، نواختن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی، یادواره شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس ازجمله ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اقلید است.

انتهای پیام/ت

جوانان و آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار