رئیس بسیج سازندگی استان فارس از تعمیر و مرمت ۱۷۰ واحد مسکونی در خوزستان توسط جهادگران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به ماموریت بسیج سازندگی در منطقه شعیبیه خوزستان، گفت: در منطقه شعیبیه ۱۵۰ واحد تعمیری ابلاغ شده بود که با پیگیری‌ها و حضور گروه‌های جهادی ۱۷۰ پروژه تعمیری انجام شد که بیش از اندازه ابلاغ بود.

سید مجتبی سرورزاده افزود: در حادثه سیل امسال با وجود برکات بارندگی بیشترین تلفات در استان فارس رخ، ولی با همت گروه‌های جهادی بسیاری از خرابی‌های سیل برطرف شده است.

او با اشاره به فعالیت جهادگران به ویژه در منطقه سعدی گفت: ۲۳۵ واحد تعمیراتی به صورت کامل بدون هیچ استفاده از وام‌های بنیاد مسکن در ناحیه احمدبن موسی (ع) انجام شد و اکنون مردم در منطقه سعدی و دیگر مناطق از سپاه و گروه‌های جهادی تقدیر و تشکر می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه در سیل لرستان گروه‌های جهادی از تمامی شهرستان‌ها اعلام آمادگی کردند، افزود: در سیل خوزستان ماموریتی به سپاه داده شد که گروه‌های جهادی نیز اعزام شدند، ابتدا در نقطه اسماعیلیه برای کنترل سیلاب گروه‌های جهادی تخصصی از جمله بهداشتی و عمرانی ورود کردند.

او با بیان اینکه ۵۰ واحد احداث نیز در این منطقه جزو ماموریت‌های بسیج سازندگی بود، تصریح کرد: این ۵۰ واحد نیز به‌طور کامل شروع شده و کار دارد به نحو احسن پیش می‌رود، در شهرستان‌ها هم براساس ابلاغیه و سهمی که داده شده همه‌گروه‌های جهادی ورود کردند و کار به نحو احسن پیش می‌رود.

در پایان این مراسم از جهادگران برتر استان فارس تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/م

تجلیل از جهادگران برتر استان فارس

برچسب ها: جهاد سازندگی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار