ترس سازنده بازی Death Stranding از سبک جدید این بازی

هیدئو کوجیما اخیرا اعلام کرد که از آنجایی بازی Death Stranding با سبک جدید ساخته شده، احتمال ارتباط برقرار نکردن گیمر با آن بسیار بالا است.

ترس سازنده بازی Death Stranding از سبک جدید این بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding یکی از مرموزترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که سازنده این عنوان با انتشار اخبار و تصاویری مبهم و پراکنده از این بازی دائما ذهن گیمرها را درگیر خود می‌کند. هیدئو کوجیما سازنده این عنوان حتی از تریلر از این بازی منتشر کرد که به دلیل ظرافت بالای به کار رفته در ساخت آن، تقریبا هیچ کدام از گیمرها متوجه نشدند مسیر اصلی و داستان بازی درباره چه خواهد بود. این موضوع به معنای طراحی بد داستان بازی نیست بلکه سازنده آن ترجیح داده است داستان بازی مبهم باقی بماند تا شوق گیمرها برای خرید بازی بالاتر برود.

به تازگی سازنده این عنوان با یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی مصاحبه کرده است که بر اساس گفته‌های کوجیما، خود سازنده این بازی نیز نمی‌تواند عنوان ساخته‌ شده‌اش را دسته بندی کند. کوجیما گفت: "من سعی کردم عنوانی را طراحی کنم که در هیچ کدام از دسته بندی‌های عناوین رایانه‌ای نگنجد و به معنایی دیگر سعی کرده‌ام سبکی جدید را در دنیای بازی‌های رایانه‌ای خلق کنم."

ترس سازنده بازی Death Stranding از سبک جدید این بازی

وی همچنین گفت که بسیار نگران این موضوع است که گیمر نتواند با بازی او ارتباط برقرار کند چرا که همه‌ی گیمرها به سبک‌های موجود در بازار عادت کرد‌اند و اجرای عنوانی با سبکی جدید که تا به حال کسی آن را ندیده است ممکن است باعث عدم ارتباط گیمر با بازی شود. کوجیما در ادامه گفت: "ماموریت‌های موجود در بازی همگی به سبک جدید طراحی شده است که خود من هم هنوز به آن عادت نکرده‌ام و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی درباره این بازی شده است."


بیشتر یخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall


همچنین سازنده این بازی قرار است در مراسم TGS توکیو نیز از عنوان خود چند تریلر طولانی نمایش دهد که به احتمال بسیار زیادی یکی از آن‌ها گیم پلی بازی خواهد بود؛ هنوز مشخص نیست که این سازنده قصد دارد در مراسم مذکور چه اطلاعاتی از بازی خود منتشر خواهد کرد و باید تا روز نمایش تریلر منتظر ماند.

انتهای پیام/

سبک جدید بازی Death Stranding دردسر ساز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار