نمایش تریلر جدید از بازی Death Stranding در مراسم TGS

شرکت سونی خبر از نمایش تریلر جدید بازی Death Stranding در مراسم TGS توکیو داد.

نمایش تریلر جدید از بازی Death Stranding در مراسم TGSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است اطلاعات بیشتری از عنوان Death Stranding که در چند ماه اخیر به دلیل انتشار تصاویر و اخبار نامفهوم از طرف سازنده آن توانسته است لقب مرموزترین عنوان رایانه‌ای را به خود اختصاص دهد، منتشر شود. سازنده این عنوان همواره با انتشار اخبار و تصاویری گنگ از این بازی ذهن بسیاری از گیمر‌ها را درگیر خود کرده است و حتی تریلر‌های منتشر شده از این بازی نیز نتوانست اطلاعات زیادی را درباره داستان این بازی، در اختیار گیمر‌ها قرار دهد.

هیدئو کوجیما سازنده این عنوان، ظاهرا قصد دارد برای بار دیگر از عنوان ساخته شده خود تریلر منتشر کند. هیدئو کوجیما به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در مراسم TGS توکیو چند تریلر جدید از این بازی را نمایش دهد، پس از اعلام کوجیما شرکت سونی در سایت رسمی خود فهرست ویدیو‌هایی که قرار است در مراسم TGS نمایش داشته باشند را منتشر کرد که بر اساس این فهرست، تریلر عنوان Death Stranding قرار است سه بار بر روی پرده برود.

نمایش تریلر جدید از بازی Death Stranding در مراسم TGS

هنوز کویجما اعلام نکرده که در این تریلر‌ها قرار است کدام یک از جنبه‌های بازی شرح داده شود، اما می‌توان از سابقه بسیار بد این سازنده فهمید که قطعا اطلاعاتی که از این بازی نمایش داده خواهد شد بسیار گنگ خواهد بود. طبق اعلام سونی اولین تریلر در روز ۱۲ سپتامبر، تریلر دوم در ۱۴ سپتامبر و آخرین تریلر در ۱۵ سپتامبر نمایش داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید بازی Gears 5


همچنین کوجیما اعلام کرده است که تریلر اول این بازی حدود ۵۰ دقیقه زمان خواهد داشت و تریلر دوم ۳۰ دقیقه خواهد بود، این سازنده فعلا درباره تریلر سوم هیچ حرفی نزده است و باید تا روز نمایش منتظر ماند. به احتمال زیاد کوجیما قصد دارد این بار از ساخته خود گیم پلی منتشر کند، اما از آنجایی که این سازنده بسیار راز نگه دار است فعلا نمی‌توان درباره آن نظر قطعی داد و باید منتظر نمایش ویدیو‌های این بازی در مراسم TGS ماند.

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Death Stranding وارد مراسم TGS می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار