اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید بازی Gears 5

شرکت مایکروسافت با انتشار تریلری از بازی Gears 5، اطلاعات جدید از این بازی را در فضای مجازی منتشر کرد.

اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید بازی Gears 5به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های رایانه‌ای و کنسول بازی محسوب می‌شود و قرار است به زودی جدیدترین نسخه از مجموعه Gears را وارد بازار کند. این عنوان یکی از مجموعه‌های انحصاری و موفق شرکت مایکروسافت است که به دلیل داشتن طرفدار زیاد، شرکت مایکروسافت دست به ساخت پنجمین نسخه از آن زده و حال این نسخه به طور کامل برای عرضه آماده شده است.

این شرکت بزرگ به تازگی تریلری را با هدف نمایش حالت‌های بازی Gears 5 منتشر کرده است که بر اساس این تریلر مشخص شد بازی دارای پنج حالت اصلی خواهد بود که شامل  Escape co-op mode ،Versus  ،Horde mode ،Map Builder و actual story می‌شود. همچنین در این تریلر مشخص شد که در بخش Versus قرار است ۱۰ بازیکن با یکدیگر در محیطی هیجان انگیز به رقابت بپردازند که هدف آن‌ها از بین بردن موجودات فرا زمینی خواهد بود. در بخش Escape co-op mode نیز گیمرها به صورت دو نفره مانند داستان اصلی بازی با یکدیگر به مبارزه خواهند کرد و در این بخش نیز هدف مبارزه با موجودات فرا زمینی موجود در بازی خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید بازی Gears 5

در بخش Horde mode گیمرها باید برای بقاء و حفظ شهر خود در برابر موجودات فرازمینی مقاومت کنند و این موجودات را از بین ببرند. اما بخش عجیب موجود در این تریلر وجود داشتن شخصیت‌های چند بازی مطرح دیگر نظیرTerminator: Dark Fate's Sarah Connor، Halo: Reach و WWE وجود داشتند که این موضوع نشان می‌دهد مایکروسافت قصد دارد طرفداران این بازی‌ها را نیز به سمت بازی خود جذب کند.  همچنین گیمرها از تاریخ ۱۵ سپتامبر می‌توانند به شخصیت Dave Bautista دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare


این عنوان قرار است در۶ سپتامبر به طور انحصاری برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید بازی Gears 5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار