عرضه دو بازی محبوب از مجموعه Assassin’s Creed برای کنسول نینتندو سوییچ

بر اساس اطلاعات منشتر شده از یکی از خرده فروشی‌های یونانی، ظاهرا شرکت یوبیسافت در حال آماده سازی دو عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag و Rogue برای کنسول سوییچ است.

عرضه دو بازی جدید از مجموعه Assassin’s Creed برای کنسول سوییچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Assassin’s Creed یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار ساخته شده توسط شرکت یوبیسافت محسوب می‌شود که تقریبا تمامی نسخه‌های آن موفق بوده است. از آنجایی که بسیاری از گیمرهای کنسول سوییچ از شرکت یوبیسافت درخواست عرضه این بازی را برای کنسول مذکور کرده بودند، این شرکت چند ماه پیش نسخه ریمستر شده بازی Assassin’s Creed 3 را برای کنسول سوییچ عرضه کرد. اما ظاهرا شرکت یوبیسافت توانسته است به اهداف مالی که برای عرضه نسخه سوییچ Assassin’s Creed 3 در نظر گرفته بود، برسد و به تازگی اعلام کرده است که به زودی نسخه‌ای دیگر از مجموعه اساسینز در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی یونانی اخیرا فهرستی از بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است که نسخه ریمستر شده دو عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag و Rogue در آن وجود داشتند. تاریخ عرضه این دو بازی در فهرست ارائه شده توسط خرده فروشی یونانی دیده نشد اما تصویری از بسته بندی این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این دو عنوان قرار است در یک بسته بندی و به طور همزمان برای کنسول سوییچ به فروش برسد. همچنین یکی از تحلیل‌گران عناوین رایانه‌ای تایید کرده است که این دو عنوان برای کنسول سوییچ عرضه خواهند شد.

عرضه دو بازی جدید از مجموعه Assassin’s Creed برای کنسول سوییچ

اکثرا عرضه عناوین مربوط به کنسول سوییچ معمولا به صورت ناگهانی و بدون خبر قبلی بوده است و گیمرهای این کنسول به عرضه ناگهانی بازی‌ها عادت کرده‌اند. همچنین در فروشگاه خرده فروشی مذکور قیمت دو عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag و Rogue نیز اعلام شده است و ظاهرا این دو عنوان قیمتی نزدیک به ۴۰ یورو خواهند داشت که به نظر می‌رسد قیمتی نسبتا بالا برای این دو عنوان است.


بیشتر بخوانید: بازی PUBG Mobile Lite در سراسر جهان عرضه خواهد شد


با این حال هنوز شرکت یوبیسافت به طور رسمی عرضه دو عنوان مذکور را برای کنسول سوییچ تایید نکرده است و باید تا زمان تایید رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

دو نسخه دیگر از مجموعه اساسینز کرید وارد کنسول سوییچ می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Esi
۲۰:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام

اول بیاین پیگیر ارز ۴۲۰۰ باشید که مابتونیم اول اینو بخریم بعد بتونیم راجب بازیش فکر کنیم ما دهک پاینیم
آخرین اخبار